Sunday 27 November 2011

TO BEGIN WITH

Ok, I'll do this blog in order to help the people who are coming to Prague. I won't explain my life in no way. I'll post useful things such as places to go, bars and pubs etc etc. I think I'll post in three languages so we'll make sure that everybody could understand it. I must apologize in advance if I commit mistakes in English...:P
-----------------------------

Ok, he creado este blog para ayudar a gente que venga a Praga. No explicaré mi vida ni mucho menos. Postearé cosas útiles como sitios a dónde ir, bares, pubs etc etc. Creo que postearé en tres idiomas así nos aseguramos que todos lo puedan entender.
-----------------------------------------------------------

Ok, he creat aquest blog per ajudar a la gent que vengui a Praga. No explicaré la meva vida ni molt menys. Postejaré coses útils com llocs a on anar, bars, pubs etc etc. Crec que postejaré en tres idiomes així ens asseguram de que tothom ho pugui entendre. Per els catalano parlants, sóc de Mallorca, potser utilitzo algunes paraules que no entengueu però es que no m'en adono =P

A great video to begin with this blog
-----
Un gran video para empezar este blog
----
Un bon video per començar aquest blog


No comments:

Post a Comment